قیمت گذاری خطوط انتقال در سیستم های تجدید ساختار یافته
نوشته شده توسط : زپو

 قیمت گذاری خطوط انتقال در سیستم های تجدید ساختار یافته


در فایل ضمیمه یا سمینار 29 صفحه ای ورد به همراه پاور پوینت 30 اسلاید در زمینه قیمت گذاری خطوط انتقال در سیستم های تجدید ساختار یافت قرار داده شده است. در سمینار کلیه فرمول  بندی در مورد قیمت گذاری در سایر مقالات نوشته شده است. بخشی از سمینار در زیر داده شده است.

 

تمامي سازمانها و شركتها، براي كالاها و خدماتي كه عرضه مي‌دارند قيمتي تعيين مي‌كنند. اين قيمت ممكن است در قالب مفاهيم گوناگون مانند شهريه، آبونمان، حق العمل، اجراه بها و­...­عنوان­مي‌شود.
در بين اجزاي آميزه بازاريابي، قيمت تنها عاملي است كه موجب ايجاد درآمد مي‌شود. همچنين قيمت انعطاف‌‌پذيرترين عامل آميزه بازاريابي شناخته مي‌شود چراكه مي‌توان به سرعت­آنرا­تغيير­داد.
اگرچه رقابت بر سر قيمت يكي از مسئله‌هاي عمده‌اي است كه شركتها با آن روبه‌رو مي‌شوند، اما بسياري ار شركتها نمي‌توانند اين مسئله را به شيوه‌اي عالي حل كنند.
با همتراز شدن‌ كيفيت‌ كالاهاي‌ شركتهاي‌ متفاوت‌ و تشديد رقابت، عنصر قيمت‌ به‌ يكي‌ از مهمترين‌ عوامل‌ موثر بر حفظ‌ و جذب‌ مشتريان‌ و وفاداري‌ و رضايت‌ آنها تبديل‌ شده‌ است. اين‌ امر امروزه‌ به ‌دليل‌ گسترش‌ روزافزون‌ اينترنت‌ بيشتر مصداق‌ پيدا مي‌كند.
عدم امكان ذخيره سازي انرژي الكتريكي از يك طرف و همچنين صرفهزينه هاي هنگفت اقتصادي جهت ايجاد نيروگاههاي جديد از طرف ديگر،سياستهاي كلي توليدانرژي الكتريكي را به سمت و سوئي جديد در ارتباط با مديريت انرژي الكتريكي سوق داده استواقعيت اينست كه مصرفانرژي الكتريكي ثابت نبوده و همواره بصورت تابعي غير خطي از پارامترهايمختلف زماني، محيطي، اقتصادي ودر نوسان مي باشدتغييرات مصرف بارالكتريكي شركتهاي توليد كننده برق را موظف كرده است در زمانبنديهايمختلف اطلاعات مورد نياز را جهت مديريت بهتر انرژي در سيستمهاي قدرتپيش بيني كنند.


خرید و دانلود  قیمت گذاری خطوط انتقال در سیستم های تجدید ساختار یافته






:: برچسب‌ها: قیمت , گذاری , خطوط , انتقال , در , سیستم , های , تجدید , ساختار ,
:: بازدید از این مطلب : 60
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 خرداد 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: